Онлайн заявка

Переказ з картки на картку

Курси обміну валют

Новини

Наші новини

Далi ›

Інтернет банкінг PAY.CIB

Для нових клієнтів з 03.11.2016 Далі ›

Завантажити інсталятор
Інструкція
Зарплатний проект

Для клієнтів, зареєстрованих раніше (до 03.11.2016) Далі ›

Банківські гарантії

ОТРИМАТИ ГАРАНТІЮ СІВ

Далi ›

#ШахрайГудбай: скажіть телефонним злочинцям «НІ»!

Сучасні шахраї, особливо телефонні — це свого роду психологи та актори в одному обличчі. Вони готові відповісти на сотні ваших уточнювальних питань і зняти всі підозри. Тому найкращий шлях якомога швидше завершити з ними бесіду, доки вас не «забалакали». А для цього треба знати усього декілька чітких маркерів, які допоможуть за мінімальний час ідентифікувати шахрая.
 
У рамках програми #ШахрайГудбай, інформаційним партнером котрої виступає #ComInBank, Національний банк України детально розповідає, як виявити телефонного злодія, та що ні в якому разі не можна йому говорити:
 
  • Бувало з вами таке: на телефон несподівано приходить SMS-повідомлення, що вашу картку заблоковано? Деталі просять дізнатися за телефоном.
  • Ви телефонуєте і спілкуєтесь нібито з представником банку, який інформує про спробу шахрайства з вашою карткою і просить вас терміново повідомити усі реквізити вашої картки, ПІН-код та паролі?
  • Він намагається викликати у вас довіру, представляючись працівником банку. А потім тисне на вас! Залякує, що ви не зможете користуватися своєю карткою або ж гірше — можете втратити всі кошти, якщо прямо зараз не надасте йому реквізити картки — термін її дії та тризначний код на звороті картки. Каже, що треба діяти швидко, бо буде занадто пізно. Також під час розмови шахрай може переконувати здійснити перерахунок коштів, зняти картковий ліміт.
  • Тому завжди пам’ятайте, що працівники банку ніколи не телефонують, щоб дізнатися зазначену інформацію!
  • Відразу припиняйте таку розмову!