ШахрайГудбай: як діють телефонні аферисти

Часто аферисти працюють за однаковими схемами впродовж десятиліть. Наприклад, не дивлячись на свій вік, схема "дзвінок з банку" досі вдало допомагає шахраям виманювати карткові реквізити жертв.
 
У рамках програми #ШахрайГудбай, інформаційним партнером котрої виступає #ComInBank, Національний банк України детально інформує про цю схему.
 
Телефонують на мобільний номер потенційної жертви і під виглядом служби безпеки одного з банків намагаються отримати доступ до рахунку. У деяких випадках вони можуть називатися представниками соціальних служб чи силових відомств.
 
Зловмисники часто телефонують довірливим українцям та вимагають повідомити номер своєї платіжної картки, термін її дії та іншу платіжну інформацію.
 
Шахрай може назватися будь-ким:

  • працівником банку
  • працівником НБУ, Пенсійного фонду, Фіскальної служби
  • працівником поліції
  • працівником комунальних служб
  • працівником мобільного оператора
  • покупцем вашого товару тощо.
  • Зміст таких розмов може дещо різнитися, проте їхня мета однакова – отримання персональних відомостей про громадян та їхні платіжні картки. Люди надають інформацію, а шахраї підчищають до копійки їх рахунки і зникають.

Якщо отримали такий дзвінок — відразу ж завершіть розмову.
 
Пам’ятайте! Нікому і ніколи не можна повідомляти ваші персональні дані, ПІН-коди до платіжних карток, три цифри на звороті карти, строк дії картки, SMS-коди від банків та мобільних операторів та будь-яку іншу інформацію стосовно ваших рахунків.
 
Максимум, що ви можете назвати, — це 1️6️ цифр на лицьовій стороні вашої картки.
 
Більше інформації читайте за посиланням
 
Потрапили в руки шахрая? Телефонуйте в Кіберполіцію — 0 800 505 170 або зверніться онлайн за посиланням
 
Маєте сумніви щодо ситуації? Телефонуйте на гарячу лінію Національного банку України — 0800505240

 

 

АТ «КОМІНБАНК»
АТ «КОМІНБАНК»
Акціонерне товариство «Комерційний Індустріальний Банк»