СТРАТЕГІЧНА МЕТА БАНКУ:
Продовжувати функціонувати як універсальний Банк, який у стрімкому сучасному світі є територією незмінної професійності та стабільності, що сповідує принципи сталого розвитку.
МІСІЯ:
Ми – банк з історією, який бездоганно працює зі складними фінансовими інструментами, щоб забезпечити клієнтам прості й комфортні персональні рішення.
НАШІ ЦІННОСТІ
Банк цінує свою репутацію. Ми дотримуємось принципів чесності, взаємоповаги, політики максимальної відкритості, прозорості діяльності та будуємо свої стосунки із усіма зацікавленими сторонами на умовах рівноправності, відкритості, порядності.
Наші рішення і дії націлені на результат. Ми ефективно використовуємо час для пошуку оптимальних рішень та розуміємо важливість часового ресурсу для своїх Клієнтів та працівників.
Ми несемо повну відповідальність за якість наданих послуг і дотримання усіх домовленостей. Безумовно поважаємо Працівників банку та дбаємо про кращі умови праці для співробітників. Працюємо етично і сприяємо економічному розвитку держави.
Забезпечуємо клієнтський сервіс найвищого рівня через індивідуальний підхід з експертним і небайдужим розумінням як ринкової специфіки різних бізнесів, так і персональних цінностей, прагнемо інноваційного вдосконалення.
Забезпечуємо клієнтський сервіс найвищого рівня через індивідуальний підхід з експертним і небайдужим розумінням як ринкової специфіки різних бізнесів, так і персональних цінностей, прагнемо інноваційного вдосконалення.
НАШІ ПРИНЦИПИ
Ми несемо відповідальність за результати своєї діяльності, за внутрішню робочу атмосферу та керуємось такими принципами:
Для досягнення максимальної ефективності ми постійно вдосконалюємо процеси та процедури Банку. Ми щиро заохочуємо ініціативи працівників та клієнтів, їхні зауваження та пропозиції, направлені на розвиток та вдосконалення процесів Банку, покращення продуктів, послуг і сервісу. Керівники вбачають перед собою амбіційні плани та докладають усіх зусиль для їх досягнення.
Ми прагнемо, щоб усі продукти, послуги та операційні процеси Банку передбачали простоту, зручність і доступність їх використання, адже ми розробляємо їх з огляду на потреби клієнта. При розробці продуктів, для розвитку позитивного досвіду обслуговування, враховуємо не лише існуючі, а й потенційні запити клієнтів.
В своїй щоденній діяльності працівники Банку виконують свої обов’язки професійно, добросовісно та з докладанням належних зусиль і старанності, запобігаючи будь-яким протиправним діям з боку третіх осіб стосовно Банку, його акціонерів, клієнтів, ділових партнерів і працівників.
Банк у своїй діяльності дотримується принципу нульової толерантності до корупції в будь-яких формах і проявах та будь-якого свідомого порушення чинного законодавства.
Банк забезпечує гарантії рівності між своїми клієнтами, працівниками, постачальниками та конкурентами.
Ми здійснюємо свою діяльність з урахуванням досягнення цілей та принципів ESG, які передбачають впровадження інструментів управління екологічними ризиками, врахування соціальної складової в діяльності Банку та розвиток практик корпоративного управління.