Акціонерне товариство «КОМІНБАНК» високо цінує напрацьовану роками репутацію надійної та прозорої фінансової установи, яка протягом всієї своєї діяльності демонструє чітке виконання вимог законодавчих актів та внутрішніх документів Банку, дотримання ринкових стандартів, а також основних морально-етичних правил ведення бізнесу. Банк високо цінує своїх клієнтів та розуміє, що вони очікують справедливого та неупередженого виконання посадовими особами банку своїх функціональних обов'язків.
З цією метою в Банку впроваджена система комплаєнс-контролю, яка забезпечує контроль за дотриманням Банком нормативних актів України, внутрішніх процедур, правил і політик, запроваджених в Банку, а також основних морально-етичних принципів ведення бізнесу.
Ми просимо Вас повідомляти нам про відомі Вам факти неналежної поведінки працівників Банку, що можуть завдати Банку фінансових, репутаційних та інших втрат (недотримання законодавства; неналежні дії щодо збереження банківської, та/або комерційної таємниці, та/або конфіденційної інформації; неетична поведінка працівника; зловживання службовим становищем; прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди; підкуп або провокація підкупу; сприяння у працевлаштуванні на роботу близьких осіб, родичів (що не мають відповідної кваліфікації); консультування з питань ухилення від процедур фінансового моніторингу, у тому числі уникнення ідентифікації; порушення вимог внутрішніх документів щодо конфлікту інтересів (для працівників Банку); отримання неправомірної фінансової вигоди від клієнта; неправомірне уникнення фінансових втрат за рахунок клієнта; інші дії (пов’язані із недотриманням вимог законодавства або внутрішніх нормативних документів Банку)).
Звертаємо Вашу увагу на те, що Банк бере на себе зобов’язання в жодному випадку не розголошувати надану Вами інформацію.
Банк не гарантує належний розгляд повідомлення про неналежні дії, якщо надано неповну інформацію та відсутня можливість зворотного зв’язку. Для отримання відповіді щодо результатів розгляду повідомлення, будь-ласка, залиште свої контактні дані.
Банк не гарантує належний розгляд анонімного повідомлення, якщо надано неповну інформацію про неналежні дії.
Кодекс поведінки (етики) Акціонерного товариства «КОМІНБАНК».