Мобільний банкінг
COMINBANK

Цілодобовий доступ до рахунків і здійснення фінансових операцій

Завантажте мобільний застосунок COMINBANK

Отримайте доступ до всіх банківських послуг у вашому смартфоні.

Шановні клієнти!

Зустрічайте оновлений мобільний застосунок COMINBANK, який поєднує звичні функції з новими зручними можливостями.

Сучасний дизайн, швидка реєстрація та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс створені для того, щоб кожна фінансова дія — від перегляду балансу до оформлення депозиту — була максимально простою, швидкою та доступною у будь-який момент, просто зі смартфона.

 

Ваші фінанси – під турботливим крилом!

А головне — тепер у застосунку вас супроводжує кмітливий та доброзичливий Робін — синій птах-талісман, розумний помічник у світі цифрових банківських рішень.

Відкрийте для себе світ Робіна — дізнайтесь більше про його місію, цінності і призначення, які роблять його не просто пташкою, а душею мобільного застосунку.

З 23.04.25 COMINBANK відмовляється від веб-версії інтернет-банкінгу CIB-ONLINE, щоб зосередитися на розвитку мобільного застосунку COMINBANK. Це рішення пов’язане з прагненням захистити клієнтів від можливих загроз у мережі, адже мобільні платформи дозволяють впроваджувати більш сучасні технології безпеки. Веб-формат, хоч і був зручним для частини користувачів, насправді має нижчий рівень захисту, тож продовжувати його підтримку з урахуванням сучасних вимог – недоцільно.

Прості кроки до підключення нового застосунку COMINBANK!

Для підключення необхідно мати:
1.
Активовану картку від АТ «КОМІНБАНК»
Переконайтеся, що ваша фінансова картка активована та готова до використання.
2.
Зареєстрований в банку номер мобільного (фінансового) телефону
Ваш мобільний номер повинен бути зареєстрований у системі банку для отримання SMS-повідомлень.
3.
Доступ до мережі Інтернет
Стабільне підключення до інтернету для комфортного користування сервісом.

Тепер все, що потрібно — за одним кліком!

У застосунку ви отримуєте доступ до банківських послуг прямо зі свого смартфона:
Банківська картка
Швидке управління карткою: зміна PIN-коду, блокування, формування виписки, формування квитанцій, перегляд реквізитів. Зручно переглядати історію витрат, користуватись пошуком та фільтрами.
Безконтактні платежі
Оплачуйте покупки ще безпечніше разом із Google Pay. Додавайте картку до Google Wallet — це справа кількох хвилин.
Перекази онлайн
Здійснюйте перекази за номером телефону між клієнтами банку або P2P на картку будь-якого банку.
Депозити
Оформлення депозитів онлайн у гривні, доларах США та євро. Зручне управління поповненням і пролонгацією. Примножуйте кошти та впевнено наближайте свої мрії.
Безпека — на першому місці
Передові технології гарантують захист вашого облікового запису.
Підтримка клієнтів 24/7
Команда COMINBANK і Робін — завжди поруч. У разі виникнення питань служба підтримки оперативно надасть допомогу.

Щиро дякуємо за довіру та вибір АТ «КОМІНБАНК» як надійного фінансового партнера!

Для команди Банку є честю працювати для вас і впроваджувати рішення, які відповідають сучасним потребам та очікуванням. Ми й надалі вдосконалюватимемо сервіси, щоб забезпечувати вам зручність, безпеку та ефективність у щоденних фінансових операціях. Бажаємо впевненості, стабільності та нових можливостей разом з оновленим мобільним застосунком COMINBANK.

Юридична інформація

АТ «КОМІНБАНК» здійснює свою діяльність на території України на підставі статуту та банківської ліцензії № 186 від 21 листопада 2022 року.

Шановні клієнти!

Банк ніколи НЕ запитує у клієнтів їх паролі, одноразові коди, ПІН-коди, коди CVV2 і т.д. в електронних листах, SMS або телефоном.

Банк НЕ вимагає для входу в застосунок COMINBANK вводити номер платіжної картки, ПІН-код від картки, код CVV2 або кодове слово. Для входу в застосунок COMINBANK використовується тільки логін користувача і персональний пароль (замість пароля може запитуватися ПІН код на вхід абоFaceID/TouchID). Для підтвердження операції потрібно лише одноразовий код, який прийшов в SMS повідомленні.

Увага!

При здійсненні операцій прохання враховувати, що зарахування коштів в іноземній валюті на поточні рахунки, відкриті за продуктом «Вигідний курс», а також за тарифним пакетом «Депозитна картка» – не здійснюється.
Функція зміни лімітів за платіжними картками в мобільному застосунку «COMINBANK» в період дії воєнного стану заблокована. Інформацію про діючі ліміти та можливість їх збільшення розміщено в розділі «Документи» на сторінці «Банківські картки».

При здійсненні переказу з картки на картку в мобільному застосунку COMINBANK діють наступні обмеження на переказ:

  • Мінімальна сума одного переказу без врахування комісії – 10 грн;
  • Максимальна сума одного переказу, без врахування комісії – 25 000 грн;
  • Максимальна сума переказів по одній картці на добу з врахуванням комісії – 29 999 грн;
  • Максимальна сума переказів по одній картці на місяць з врахуванням комісії – 230 000 грн;
  • Максимальна сума отриманих переказів по одній картці на місяць з врахуванням комісії – 230 000 грн;
  • Максимальна кількість переказів по одній картці на добу: за картками Банку – 10 на вихідний переказ/20 на вхідний, за картками інших банків – 25;
  • Максимальна кількість переказів по одній картці на місяць – 49.
  • При здійсненні в мобільному застосунку COMINBANK операцій з переказу коштів з картки на картку (р2р) застосовується комісія в розмірі 1% + 5 грн (вказується в момент здійснення переказу), в тому числі при поповненні власної картки АТ «КОМІНБАНК» з картки іншого Банку (комісія сплачується відправником). Також додатково можуть застосовуватися тарифи карткових рахунків при списанні/зарахуванні коштів з/на рахунки.