Оберіть оцінку, яка відповідає показнику наскільки, ймовірно, Ви порекомендуєте наш Банк своїм друзям та знайомим:
Розкажіть нам, що Вам сподобалось, що здивувало під час співпраці з нами та при користуванні нашими продуктами та сервісами. Ми будемо вдячні за відверті відповіді, адже це дозволить нам удосконалити наші продукти та сервіси і стати кращими для Вас!
Ми прагнемо бути клієнто-орієнтовним банком, тому хочемо зрозуміти, які процеси потребують вдосконалення, аби Ви могли рекомендувати наш Банк своїм друзям та знайомим. Запрошуємо Вас поставити оцінку щодо якості нашого сервісу, обслуговування та користування фінансовими продуктами.
Ми визначаємо рівень лояльності наших клієнтів на основі індексу NPS (Net Promoter Score) аби знати як Ви сприймаєте сервіс, який ми надаємо.
Методи NPS є частиною комплексної системи оцінки лояльності і дозволяє визначити не лише міру лояльності, але і виявити причини, за якими клієнти рекомендують або не рекомендують Банк.
Індекс NPS допомагає нам усунути недоліки в роботі Банку, аби відповідати Вашим очікуванням.
Завдяки Вам ми стаємо кращими!