COMINBANK став офіційним партнером форуму ROC: КОМУНІКАТОРИ ПІД ЧАС ВІЙНИ, який уже традиційно відбувся на території UNIT.City.
Цього року команда банку спільно з Благодійним фондом «Як ти, брате?» створили інтерактивний стенд, де учасники мали змогу власноруч «зцілити зранене серце» — символічно заповнивши його тріщини золотими лініями.
Концепція стенду заснована на філософії японського мистецтва кінцуґі («золотий шов») — техніці, у якій розбиті речі відновлюють лаком із золотом. Такі дії нібито трансформують шрами в силу та унікальність. І переконують: те, що було зламане, може стати ще прекраснішим!
Це візуальний образ близький до ідеї ROC — Recovery Oriented Communication, комунікації, орієнтованої на відновлення.
Подія вже вдруге об’єднала громадських лідерів, військових, ветеранів, психологів, комунікаційників, волонтерів та відповідальний бізнес. Організатори досягли головної мети — показати, як чесна, емпатійна комунікація допомагає людям проживати досвід війни, трансформує травму та підтримує повернення до життя.
Упродовж дня учасники почули багато щирих історій — подекуди болючих і шокуючих, але надзвичайно важливих для розуміння реальності та пошуку ефективних способів взаємодії з нею.
COMINBANK дякує команді фонду, а також особисто Антону Семенову, Тетяні Романовій та ведучим події за створення простору довіри, відвертості та глибини.
Довідково
У межах стратегії КСВ DOBROKOLO COMINBANK уже другий рік співпрацює з БФ «Як ти, брате?».
Створені експертами фонду посібники з комунікації — це унікальні та практичні матеріали, необхідні військовим, їхнім родинам та сучасним колективам.
COMINBANK виступає інформаційним партнером проєкту й допомагає поширювати інформацію про безкоштовні посібники, щоб якомога більше людей могли отримати підтримку та корисні знання.