У відділеннях COMINBANK з’явилися інформаційні плакати з QR-кодами, що ведуть до безкоштовних посібників для адаптації до умов війни.
Перейшовши за посиланням, кожен може безкоштовно завантажити електронні посібники, розроблені для допомоги в адаптації до нових умов життя. Ініціатором і співавтором посібників є соціальний психолог та засновник проєкту Антон Семенов.
COMINBANK розширює межі своєї корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) у межах проєкту DOBROKOLO. Банк став інформаційним партнером волонтерського проєкту «Як ти, брате?» — ініціативи, яка навчає як підтримувати людей із травматичним досвідом, як військових, так і цивільних.
«Комінбанк працює на ринку України 31 рік, за цей час ми разом із державою подолали чимало викликів. Однак часи, які переживаємо зараз, є безпрецедентними. Війна принесла нові реалії, і в цей період комунікації є критично важливими. В умовах, коли спілкування може або підтримати, або травмувати, ми розуміємо, наскільки цінно підходити до нього усвідомлено. Як соціально відповідальний бізнес, маємо надію, що дане партнерство ефективно поширить надважливу інформацію в умовах сьогодення і приверне увагу суспільства до потреб у чутливій та турботливій комунікації», — розповіла Вікторія Жежера, Директорка департаменту маркетингу та комунікацій АТ "КОМІНБАНК".
«Як ти, брате?» — це волонтерська ініціатива, спрямована на формування навичок чутливого спілкування. Вона допомагає не лише слухати, але й чути людей, які пережили травматичний досвід.
Наприкінці року банк також долучився до Форуму «Комунікація під час війни», на якому обговорювалися стандарти ROC (Recovery Oriented Communication). Це новий підхід, який допомагає зберегти єдність суспільства та підтримувати психологічне здоров’я українців у складний воєнний період.
DOBROKOLO від COMINBANK продовжує підтримувати ініціативи, які змінюють суспільство на краще, та дякує всім, хто долучається до спільної роботи задля перемоги та відновлення України.