Кейс Cominbank і телеком-оператора GigaTrans про те як ІТ інфраструктура банку досягає безперебійності

Увага суспільства зараз прикута до ризиків пов'язаних із війною, але варто лише згадати, як кілька років тому пандемія ковід стала рушійною силою, що змусила банки якнайшвидше переналаштуватись на дистанційне обслуговування клієнтів та серйозно посилити диджиталізацію своїх продуктів.  Відтоді цифровими сервісами банків користується ще більше клієнтів в усіх куточках світу, тому безперебійний доступ до операцій має принципове значення.

COMINBANK комплексно робить все необхідне, щоб клієнти могли користуватися банківськими сервісами 24/7. Одна із запорук успіху — надійне партнерство з IT-підрядником: з 2017 року банк співпрацює з телеком-оператором GigaTrans.

Про це розповів Максим Дідусенко, начальник управління ІТ-інфраструктури Департаменту IT COMINBANK:

"В діяльності банку якість телеком-сервісів безпосередньо впливає на імідж та конкурентоспроможність. Тож сьогодні ми тримаємо курс у бік найкращих практик управління ІТ-сервісами, наша інфраструктура відповідає вимогам ITIL, міжнародним стандартам та сучасним трендам"

Ознайомитися із кейсом можна за посиланням: https://is.gd/thsHeQ

АТ «КОМІНБАНК»
АТ «КОМІНБАНК»
Акціонерне товариство «Комерційний Індустріальний Банк»