Послуга додаткової авторизації платежів за допомогою SMS-повідомлень та одноразових паролів (ОТР-паролів) в системі дистанційного обслуговування «PAY CIB»

Шановні клієнти!
 
Повідомляємо Вам, що АТ «КІБ» надає широкий спектр послуг та постійно працює над вдосконаленням сервісу і розширення продуктової лінійки.  
 
В системі дистанційного обслуговування PAY CIB (СДО «PAY CIB») клієнти мають змогу скористатись послугою SMS та E-mail інформування в частині отримання інформації у вигляді SMS–повідомлень мобільного зв’язку та/або повідомлень електронної пошти Інтернет (E-mail повідомлень)  про стан і баланс рахунків (поточних, депозитних), залишки та рух коштів за рахунками, виписок, тощо. Для забезпечення додаткового контролю за платежами в національній валюті Банком надається послуга додаткової авторизації платежів за допомогою SMS-повідомлень та одноразових паролів (ОТР-паролів).
 
ОТР-пароль - одноразовий пароль, який автоматично генерується СДО «PAY-CIB»  і надсилається Клієнту на мобільний телефон у вигляді SMS-повідомлення для підтвердження та авторизації  платіжної операції. ОТР-пароль генерується автоматично сервером iFOBS та складається із 6 (шести) цифр.
 
Основні переваги послуги  SMS та E-mail інформування і ОТР-паролю:
 

Можливість оперативного перегляду Клієнтом балансу рахунків для подальшого планування діяльності та здійснення операцій. Щоденний контроль Клієнтом за рухом та залишками коштів на рахунках у будь-якій валюті без відвідування Банку та без використання послуг системи дистанційного обслуговування «PAY CIB». Можливість вибору Клієнтом отримання інформації щодо стану рахунку (-ів) SMS–повідомленням на мобільний телефон та/або E-mail-повідомленням електронною поштою в залежності від потреб Клієнта. Додатковий контроль за платежами в національній валюті, що здійснюються понад встановлений Банком ліміт, шляхом додаткової авторизації платежів за допомогою SMS – повідомлення та ОТР-паролю. Можливість отримання виписок за рахунками (поточними, депозитними) E-mail-повідомленням без звернення до Банку. Можливість оперативного отримання інформації про операції та стан рахунку (рахунків). Постійне інформування Клієнта за допомогою повідомлень по SMS та електронній пошті.

 
Для підключення до послуги Вам необхідно надати до Банку Заяву (за встановленою Банком формою):
у паперовій формі – до відділення Банку, в якому відкриті поточні (депозитні) рахунки, за якими буде надаватись інформація SMS-повідомленнями на мобільний телефон уповноваженої особи та/або E-mail-повідомленнями на електронну пошту (E-mail), або в електронній формі – по системі СДО «PAY CIB» (iFOBS), при цьому файл із заявою про підключення передається у електронному повідомленні, яке підписується електронним підписом керівника юридичної особи/ фізичної особи-підприємця.
 
У разі виникнення питань консультації можна отримати за телефонами відділень банку - або за телефонами Контакт-центру Банку – 0 800 501 200 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів у межах України). 
АТ «КОМІНБАНК»
АТ «КОМІНБАНК»
Акціонерне товариство «Комерційний Індустріальний Банк»