Інформація для ознайомлення Клієнтів (фізичних осіб) щодо діяльності АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «КОМІНБАНК»
На виконання вимог законодавства України, у тому числі Закону України «Про фінансові послуги та фінансові компанії» (далі – Закон), АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМІНБАНК» (далі – Банк) надає Клієнтам (фізичним особам), у тому числі клієнтам, які використовують мобільний застосунок «CIB-Оnline», інформацію щодо діяльності Банку | |
Інформація про надавача платіжних послуг |
Найменування надавача платіжних послуг (Банку): АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМІНБАНК»
Місцезнаходження Банку: Україна, 04053, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 6 Поштова адреса: Україна, 03150, м. Київ, вул. Предславинська, 28
Адреси відділень Банку, за якими здійснюється надання платіжних послуг: https://cib.com.ua/uk/offices
Контактна інформація Банку: Номер телефону Контакт-центру: 0 800 501 200 Електронна пошта: info@cib.com.ua Офіційний сайт: www.cib.com.ua
|
Банківська ліцензія: № 186 від 11 листопада 2011 року
Ліцензії та дозволи: https://cib.com.ua/uk/about/page/informaciya-pro-bank |
|
Інформація щодо включення Банку до Державного реєстру банків: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМІНБАНК» включено до Державного реєстру банків 03.12.1993 року, реєстраційний номер в Державному реєстрі банків 219. |
|
Звернення та скарги клієнтів приймаються за адресою: 03150, м. Київ, вул. Предславинська, 28, електронна адреса info@cib.com.ua https://cib.com.ua/uk/about/feedback Структура власності Банку https://cib.com.ua/uk/about/page/korporativne-upravlinnya
|
|
|
|
Відомості про склад органів управління |
Органами управління Банку є Загальні збори акціонерів, Наглядова рада, Правління Банку. https://cib.com.ua/uk/about/page/kerivnictvo-banku Їх склад -ДОДАТИ ПОСИЛАННЯ |
Відомості про фінансові показники діяльності Банку, структуру власності, інша інформація, що підлягає оприлюдненню відповідно до Закону |
|
Контактна інформація Національного банку України (здійснює державне регулювання щодо діяльності Банку) |
Місцезнаходження Національного банку України: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9 Контактна інформація: Номер телефону: 0 800 505 240 Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua Офіційний сайт: www.bank.gov.ua
|
Інформація про органи з питань захисту прав споживачів |
Орган, який здійснює нагляд і регулювання діяльності Банку: Національний банк України
Місцезнаходження Національного банку України: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9 Контактна інформація: Номер телефону: 0 800 505 240 Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua Офіційний сайт: www.bank.gov.ua Розділ «Звернення громадян» офіційного Інтернет-представництва Національного банку України: https://bank.gov.ua/ua/contacts
Підрозділ, який опікується захистом прав споживачів фінансових послуг – Управління захисту прав споживачів фінансових послуг Національного банку України. Контакти для звернення: - заповнити онлайн форму на сайті НБУ; - надіслати звернення на електронну пошту НБУ nbu@bank.gov.ua за спеціальною формою; - відправити лист на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9 |
Держпродспоживслужба 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1 Електронна адреса: econsumer-info@dpss.gov.ua Телефон: (044)-279-79-89 Електронне звернення громадян: |
|
Перелік послуг та продуктів, що надаються Банком, порядок та умови їх надання. Вартість, ціна/тарифи, розмір плати (проценти, винагорода) щодо продуктів залежно від виду фінансової послуги. |
Опис основних характеристик платіжних та інших послуг та умови їх надання:
- послуги з відкриття, обслуговування та закриття поточних рахунків Банк відкриває фізичним особам поточні рахунки для зберігання коштів або банківських металів і виконання платіжних операцій, у тому числі поточні рахунки для здійснення пенсійних та соціальних виплат. Опис основних характеристик, умови надання послуги та тарифи розміщуються на офіційному сайті Банку: поточні рахунки: https://cib.com.ua/uk/private/products/rahunki поточні рахунки «Соціальні» (для здійснення пенсійних та соціальних виплат): https://cib.com.ua/uk/private/products/pensiji-ta-viplati поточні рахунки в банківських металах: https://cib.com.ua/uk/private/products/operaciji-z-bankivskimi-metalami
- послуги із залучення вкладів (депозитів) Банк залучає грошові кошти або банківські метали від вкладників на їхні вкладні (депозитні) рахунки. Опис основних характеристик, умови надання послуги, тарифи, процентні ставки та істотні характеристики послуги залучення банківського вкладу (депозиту) розміщуються на офіційному сайті Банку: https://cib.com.ua/uk/private/products/depoziti
- послуги з надання споживчих кредитів Банк надає фізичним особам споживчі кредити (грошові кошти, що надаються споживачу (позичальникові) на придбання товарів (робіт, послуг) для задоволення потреб, не пов’язаних з підприємницькою, незалежною професійною діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника). Опис основних характеристик, умови надання послуги з надання споживчих кредитів, тарифи, процентні ставки, штрафи, пені та істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту розміщуються на офіційному сайті Банку: https://cib.com.ua/uk/private/products/krediti
- послуги з емісії платіжних інструментів та/або здійснення еквайрингу платіжних інструментів Банк випускає (надає) фізичним особам платіжні інструменти (платіжні картки) для ініціювання та оброблення платіжних операцій, та приймає платіжні картки, результатом чого є переказ коштів отримувачу та/або видача коштів у готівковій формі. Опис основних характеристик, умови надання послуги та тарифи розміщуються на офіційному сайті Банку: https://cib.com.ua/uk/private/products/bankivski-kartki
- послуги з використанням Інтернет-банкінгу «CIB-online» З метою ініціювання та здійснення платіжних операцій без фізичної присутності Клієнта в Банку за бажанням Клієнта Банк підключає Клієнта до засобу дистанційної комунікації – системи Інтернет банкінгу «CIB-online». Опис основних характеристик, умови надання послуги та тарифи розміщуються на офіційному сайті Банку: https://cib.com.ua/uk/private/page/internet-banking-cib-online |
Інформація про механізм захисту прав користувача (про можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів) |
Врегулювання спірних питань, що виникають в процесі надання платіжних та інших послуг, здійснюється шляхом проведення переговорів між Банком та Клієнтом.
Клієнт має право звернутися до Банку із заявою про розгляд спірного питання або до суду в разі наявності заперечень щодо операцій, здійснених із використанням платіжного інструменту, зазначених в інформації, наданій Банком.
Клієнт може звернутися до Національного банку України, наділеного функцією здійснення захисту прав споживачів фінансових послуг, за контактною інформацією на сторінці офіційного Інтернет представництва Національного банку України: https://bank.gov.ua.
Банк є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Однією із головних функцій Фонду гарантування вкладів фізичних осіб є захист прав та охоронюваних законом інтересів вкладників. Офіційний сайт Фонду гарантування вкладів фізичних осіб https://www.fg.gov.ua. Інформація про фонд гарантування вкладів фізичних осіб розміщується також на офіційному сайті Банку: https://cib.com.ua/uk/about/page/pro-fond-garantuvannya-vkladiv-fizichnih-osib
У випадку неможливості вирішити спірне питання шляхом переговорів, судовий захист прав і законних інтересів Клієнта здійснюється в порядку, передбаченому чинним законодавством України. |
Право клієнта |
Клієнт має право, після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту |